Kulinarischer Ungarischunterricht

16.6.2023

Im Rahmen der unverbindlichen Übung in Ungarisch spazierten die Schülerinnen und Schüler durch Großpetersdorf. Die Kinder gestalteten im Vorhinein ein Plakat zu kulinarischen Kostbarkeiten Ungarns. Anschließend genossen sie ein Eis in der Konditorei „Huszar“, schlenderten danach zum kleinen Lebensmittelgeschäft „Varga“ und kauften dort ein, indem sie sich Ungarisch verständigten. Zu guter Letzt vernaschten die Kids leckere ungarische Kekse.

Tanulmányi séta Großpetersdorfban a magyar óra keretében

A külön magyar tanítási óra keretei között a diákok Nagyszentmihályon egy tanulmányi sétát tettek. Az előkészületi munkák során a kultúrát tükröző kulináriumi plakátot készítették el. A program keretei közé tartozott a fagyizás a „Huszar“ cukrászdában, valamint a „Varga“ kisboltban történő vásárlás, ami magyar nyelven folytatódott. Végül a tanulók megkóstóltak egy eredeti magyar kekszfajtát is.

Hier geht´s zu den Fotos!